Nasz nabór jest zawsze otwary, więc możesz do nas dołączyć, kiedy tylko chcesz. Dla nas liczy się tylko twoja kreatywność!
To co łączy wszystkich szabloniarzy Wioski to pasja z jaką tworzymy szablony oraz nasze motto: jakość ponad ilość.
Gwarantujemy ci nie tylko świetny wygląd, ale też funkcjonalność szablonu i zabezpieczenie prawne. Pobierając nasze prace, nie musisz się o nic martwić!
Help

Agata

22 lata | administrator WS | Mail: agatawebdesign@gmail.com
Grafiką interesuję się od niecałcyh siedmiu lat, w tym od ponad trzech lat html'em i css'em. Ostatnio to właśnie kodowanie stało się moją głowną pasją, co w znaczącym stopniu odbija się na moich szablonach. Mam nadzieję, że moja twórczość przypadnie wam do gustu.

Moi faworyci

1257. Dark star
1254. Let's play
1249. King of the forest
Zobacz wszystkie szablony tej autorki
close

Ariana

Justyna | 19 lat | Mail: ariana.prace@gmail.com
W blogosferze jestem od 5 lat, grafiką zajmuję się od ok. 3. Uwielbiam wykonywać szablony minimalistyczne, zwłaszcza te w bieli i czerni. Fanatyczka literatury amerykańskiej i Sapkowskiego (nie trawię innych polskich autorów), Muse, Florence i Maszyn oraz My Chemical Romance.

Moi faworyci

1268. Nowoczesna szarość
1253. Kadandyjska czerwień
1243. Raspberry dreams
Zobacz wszystkie szablony tej autorki
close

December

Weronika | 18 lat | Mail: decemberdayt@gmail.com
Wcześniej działałam na Wiosce pod nickiem Daytona. W grafice siedzę już 2 lata. Przez całe 3 lata liceum liczę zadanka na profilu mat-fiz-inf. Web-design to coś, co zdecydowanie mnie kręci, aczkolwiek na razie jest to tylko moje hobby. Oby tylko na razie. :)

Moi faworyci

1258. Różne oblicza miłości
1246. Chwila zadumy
1235. Kocie życie
Zobacz wszystkie szablony tej autorki
close

grabarz

Karolina | 17 lat | Mail: deadtravel@gmail.com
Grafiką zajmuje się około czterech lat z małymi przerwami, pracowałam przez chwilę jeszcze za czasów Onetu. Uczęszczam do technikum o profilu hotelarskim, jednak nie wydaje mi się, żebym wiązała z tym przyszłość - tak samo jak z grafiką, to tylko hobby.

Moi faworyci

1271. Goner
Zobacz wszystkie szablony tej autorki
close

Sleepwalker

Oliwia | 15 lat | Mail: sleepwalker@interia.com
Szablonami na blogspot zajmuję się od 5 lat. Wcześniej wykonywałam szablony na onecie. Na początku było trudno ale z biegiem czasu nauczyłam się wielu rzeczy. Oprócz robienia szablonów zajmuję się amatorsko grafiką wektorową.

Moi faworyci

1251. Great Britain
Zobacz wszystkie szablony tej autorki
close

Locofuego

Amelia | 17 lat | Mail: szarmette@gmail.com
Grafiką komputerową zaczęłam interesować się cztery lata temu, gdy blogosfera jeszcze miała działalność na Onecie. Niedawno postanowiłam czynnie powrócić, poszukując weny i inspiracji. Swoją przyszłość wiążę z inżynierią i projektowaniem maszyn.

Moi faworyci

1237. Brain storm
Zobacz wszystkie szablony tej autorki
close

Naaailee

Natalia | 12 lat | Mail: natalias0804@gmail.com
Grafiką interesuję się od dawna. Początki były trudne, ale z każdą kolejną pracą uczyłam się czegoś nowego. Teraz z każdym szablonem czuję się coraz pewniejsza. :)

Moi faworyci

1229. Ariana
1233. Fashion
[1241] Live
Zobacz wszystkie szablony tej autorki
close

Shalis

Natalia | 23 lata | Administrator ws | Mail: 91.shalis@gmail.com
Moje pierwsze próby z programem graficznym i szablonami rozpoczęły się już jakieś 10 lat temu, jeszcze na Onecie. Raz lepsze, raz słabsze szablony, jednak tworzenie każdego następnego sprawiało mi mnóstwo radości i przyjemności. Po dość długiej przerwie w blogowym świecie powracam do Was z nowymi pomysłami na szablony.

Moi faworyci

1247. Alex O'Loughlin
1240. The Arrow
1244. Blue eyes
Zobacz wszystkie szablony tej autorki
close

Breath

Patrycja | 19 lat | Mail: diaphanerose@onet.pl
Grafiką zajmuje się od jakiś 8 lat może trochę krócej, nawet nie jestem w stanie określić tak dawno temu zaczęłam swoją przygodę z grafiką. Mój pierwszy blog był jeszcze na onecie i to takimi szablonami się zajmowałam. Dopiero roku temu wróciłam na blogspot po kilkuletniej przewie.
Zobacz wszystkie szablony tej autorki
close

Mrs Black

Joanna | 16 lat | Mail: mrsblack811@gmail.com
Grafiką zajmuję się od lipca 2014 (włączając w to kilkumiesięczną przerwę), kodowaniem troszkę krócej. Czytam wszystko, co wpadnie mi w ręce (w szczególności fantastykę i sci-fic), słucham różnych odmian rocka (szczególnie uwielbiam punk rocka), a grafikę traktuję wyłącznie jako hobby.
Zobacz wszystkie szablony tej autorki
close
Szablonem wiosny został Majestatyczna zieleń Agaty. Gratulacje!
Zobacz >>
Ogłaszamy, że Wioskę można znaleźć na instagramie!
Na facebooku też!
Icons: 1 and 2 from 3. CC 3.0 BY

[1202] Draco & Hermione

Edytuj post
Mój jedyny szablon w tym maratonie, gdyż po prostu nie lubię HP :D Jednak nie chciałam ominąć MT, dlatego wykonałam ten jedyny szablon. Duet Draco i Hermiona wymieniany był w inspiracjach, dlatego mam nadzieję, że sprostałam oczekiwaniom, choć przyznam, że szablon jest prosty.
Dzisiaj, dokładnie 18. września 2013 roku mijają dwa lata od kiedy mam tę wspaniałą możliwość tworzenia szablonów dla WS. Z tego miejsca chciałabym podziękować Artistice, która przygarnęła mnie do swego grona już na Onecie, za ofiarowanie mi szansy pokazania się na szabloniarni, którą ceniłam odkąd zaczęłam blogować, za zaufanie i przekazanie mi pod moje skrzydła Wioski. Pamiętam, jak stresowałam się, że niczemu nie podołam, a jednak dzisiaj, nadal jestem tutaj z Wami, dla Was tworzę szablony. To wy, dzięki temu, że pobieracie moje szablony, dajecie mi wenę i niesamowitą otuchę do ich tworzenia. Bez Was nie osiągnęłabym tyle. Dla Was po przeniesieniu WS na blogspot, nauczyłam się CSS i HTML w wystarczającym dla mnie stopniu. Przyznam, że bardzo długo zabierałam się za stworzenie pierwszego opublikowanego tutaj szablonu. Najzwyczajniej w świecie - nie mogłam nic zakumać ani ogarnąć. Teraz ten szablon jest w zmienionej formie, pierwotnej, którą stworzyłam w Photoshopie, ale bez znajomości wszystkich kodów po prostu nie umiałam go tutaj zamieścić. Wierzcie mi - te próby zrozumienia CSS były dla mnie tak strasznie męczące, sprawiały mi tyle nerwów, a każda kolejna próba kończyła się fiaskiem. Jednak cierpliwość Paulinki i Agatki oraz blogi takie jak Tajemniczy--Ogród oraz Hafija-Background pomogły mi w zrozumieniu tych wszystkich znaków i określeń.

Ekipa, z jaką przyszło mi pracować na Wiosce jest niesamowita. Rozmawiamy na tematy śmieszne, poważne, smutne dla nas, po prostu wszystkie. Znajdujemy wspólne pasje. Jestem dumna z Was dziewczyny, robicie cudne szablony, a Ty Agato - pomagasz mi prowadzić WS, pomagasz mi ogarnąć nowe kody, za co jestem Ci tak bardzo wdzięczna. Dlatego z tego miejsca, chcę podziękować Agacie, Paulinie, Daytonie, NiezrównoważonejKordelii oraz reszcie osób, z którymi przyszło mi tutaj współpracować, że byliście i jesteście tutaj ze mną, że zawsze mogę na Was liczyć, czy to sprawy blogowe, czy prywatne. Jesteście dla mnie jak siostry :) Dziękuję!

Nie wiem ile opublikowałam szablonów na Wiosce, ale było ich około 166 sztuk. Macie swój ulubiony? Ten, który urzekł Was najbardziej? Co wychodzi mi najlepiej, a co powinnam poprawić w swoich pracach? Czy jest tematyka, która wychodzi mi najlepiej spośród innych? Wszystkie opinie mile widziane. Nie bójcie się pisać z własnych kont, nie znoszę anonimowej krytyki, która jest po prostu atakiem. Nie znienawidzę Was za Waszą opinię. Nie bójmy się wyrażać otwarcie własnego zdania.

SONDA Skoro dziewczyny mają swoją ulubioną kategorię to ja też powiem, że najlepiej jakbyście głosowali na szablony miłosne :D

Kredyty: dailyfeltonemmawatsondaily

11 komentarzy

  1. Szablon wyszedł Ci przepięknie, jest taki prosty, co potęguje jego efekt:) Wow!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pobrałam szablon 1181 na blog umbra-absurdum.blogspot.com. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pobrałam szablon 1184 na bloga o nazwie : http://weronine-library.blogspot.com/

    + Bardzo ładny szablon :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście ta para często się tam pojawia i jestem pewna, że takiego szablonu z nimi nie ma poza Wioską. Świetna praca Shalis!

    Gratuluję rocznicy (a ja swoją przegapiłam)! Widzisz, wszystko z biegiem czasu da się ogarnąć i css, i naszą szaloną ekipę :D mam nadzieję, że jeszcze nie jedno takie święto na Wiosce z tobą w roli głównej się odbędzie, bo nie wyobrażam sobie Wioski bez ciebie (:

    Naprawdę dziękuję ci za każde miłe słowo, chociaż nie wiem, czy rzeczywiście pomagam ci w takim stopniu, jak to opisałaś. W każdym razie wiedz, że możesz na mnie liczyć w każdym aspekcie, nie tylko tym blogowym!

    Zdecydowanie triumfujesz w miłosnych szablonach, ale tak jest zawsze, gdy robi się szablon w tematyce, którą się bardzo lubi :D

    Już dawno temu urzekł mnie twój szablon Ptaszki tak samo jak niedawno twoje minimalistyczne czy Kotek. Naprawdę tworzysz szablony, które strasznie mi się podobają i nie mogę się zdecydować na jednego faworyta.

    W takim razie do następnej rocznicy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana ;*

      Z Twoimi szablonami mam to samo, ale na czele z ostatnich jest Hawk i Elegancja ;D

      Usuń
  5. Nadal nie mogę sobie wyobrazić tej dwójki razem... Mam zbyt mało wybujałą wyobraźnię.
    Tak czy siak szablon jest cudowny. Potrójny Tom! Podwójna Emma! I wszystko gra :D Bardzo podoba mi się wyróżnienie tytułów postów i nagłówków gadżetów. Wszystko ładnie i pięknie !!

    Gratulacje!! Toż to trzeba iść do sklepu i kupić słój nutelli i to uczcić :D
    Mój ulubiony szablon z twoich? Hm... To nie fair! Nie da się wybrać jednego! To ja wybieram te: KILK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, najlepszy wybór ever Avia. Też się pod niego podpinam!

      Usuń
    2. Oj tam dziewczyny :) Dzięki wielkie, takie komentarze są bardzo motywujące :)

      Co do tej pary, to ja tam się wgl na HP nie znam i jak dla mnie to bez różnicy kogo razem złączyć na szablonie xD

      Usuń
  6. Ten szablon jest nieziemski po prostu! Co prawda nagłówek jest taki prosty ale ma w sobie to coś co w połączeniu z całą resztą świetnie się prezentuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Pobieram 1202 na bloga granger-malfoy-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy, że odwiedzasz Wioskę, pobierasz nasze szablony i je komentujesz. Wiedz, że każda opinia dotycząca naszych prac jest dla nas na wagę złota!

Older Home