Nasz nabór jest zawsze otwary, więc możesz do nas dołączyć, kiedy tylko chcesz. Dla nas liczy się tylko twoja kreatywność!
To co łączy wszystkich szabloniarzy Wioski to pasja z jaką tworzymy szablony oraz nasze motto: jakość ponad ilość.
Gwarantujemy ci nie tylko świetny wygląd, ale też funkcjonalność szablonu i zabezpieczenie prawne. Pobierając nasze prace, nie musisz się o nic martwić!
Help

Agata

27 lata | administrator WS | Mail: agatawebdesign@gmail.com
Grafiką interesuję się odkąd dostałam internet, kodowaniem niewele krócej. Z pasji, powołania i z zawodu jestem web developerem. Chętnie wykonam zamówienia na szablony, ale wyłącznie odpłatnie. Poza tym na prywatnym blogu publikuję szablony premium. Zapraszam do ich przejrzenia.

Moi faworyci

1257. Dark star
1254. Let's play
1249. King of the forest
Zobacz wszystkie szablony tej autorki
close

Ariana

Justyna | 19 lat | Mail: ariana.prace@gmail.com
W blogosferze jestem od 5 lat, grafiką zajmuję się od ok. 3. Uwielbiam wykonywać szablony minimalistyczne, zwłaszcza te w bieli i czerni. Fanatyczka literatury amerykańskiej i Sapkowskiego (nie trawię innych polskich autorów), Muse, Florence i Maszyn oraz My Chemical Romance.

Moi faworyci

1268. Nowoczesna szarość
1253. Kadandyjska czerwień
1243. Raspberry dreams
Zobacz wszystkie szablony tej autorki
close

December

Weronika | 18 lat | Mail: decemberdayt@gmail.com
Wcześniej działałam na Wiosce pod nickiem Daytona. W grafice siedzę już 2 lata. Przez całe 3 lata liceum liczę zadanka na profilu mat-fiz-inf. Web-design to coś, co zdecydowanie mnie kręci, aczkolwiek na razie jest to tylko moje hobby. Oby tylko na razie. :)

Moi faworyci

1258. Różne oblicza miłości
1246. Chwila zadumy
1235. Kocie życie
Zobacz wszystkie szablony tej autorki
close

grabarz

Karolina | 22 lata | Mail: deadtravel@gmail.com
Grafiką zajmuję się już bardzo długi czas, jeszcze za czasów Onetu. Na co dzień dalej się uczę, chodzę do pracy, jednak nie związana z grafiką - to tylko hobby.

Moi faworyci

1271. Goner
1304. Mellow yellow
1318. Nic dwa razy
Zobacz wszystkie szablony tej autorki
close

Sleepwalker

Oliwia | 20 lat | Mail: oliwia.gosek@gmail.com
Szablony na blogspot wykonuje od około 2010 ale dopiero w 2015 ujrzały światło dzienne. Oprócz tego ciągle poznaje Photoshopa.

Moi faworyci

1281. Dark forest
1329. Black or White
1319. In My Time of Dying
Zobacz wszystkie szablony tej autorki
close

Locofuego

Amelia | 17 lat | Mail: szarmette@gmail.com
Grafiką komputerową zaczęłam interesować się cztery lata temu, gdy blogosfera jeszcze miała działalność na Onecie. Niedawno postanowiłam czynnie powrócić, poszukując weny i inspiracji. Swoją przyszłość wiążę z inżynierią i projektowaniem maszyn.

Moi faworyci

1237. Brain storm
Zobacz wszystkie szablony tej autorki
close

Naaailee

Natalia | 12 lat | Mail: natalias0804@gmail.com
Grafiką interesuję się od dawna. Początki były trudne, ale z każdą kolejną pracą uczyłam się czegoś nowego. Teraz z każdym szablonem czuję się coraz pewniejsza. :)

Moi faworyci

1229. Ariana
1233. Fashion
[1241] Live
Zobacz wszystkie szablony tej autorki
close

Shalis

Natalia | 23 lata | Administrator ws | Mail: 91.shalis@gmail.com
Moje pierwsze próby z programem graficznym i szablonami rozpoczęły się już jakieś 10 lat temu, jeszcze na Onecie. Raz lepsze, raz słabsze szablony, jednak tworzenie każdego następnego sprawiało mi mnóstwo radości i przyjemności. Po dość długiej przerwie w blogowym świecie powracam do Was z nowymi pomysłami na szablony.

Moi faworyci

1247. Alex O'Loughlin
1240. The Arrow
1244. Blue eyes
Zobacz wszystkie szablony tej autorki
close

Breath

Patrycja | 19 lat | Mail: diaphanerose@onet.pl
Grafiką zajmuje się od jakiś 8 lat może trochę krócej, nawet nie jestem w stanie określić tak dawno temu zaczęłam swoją przygodę z grafiką. Mój pierwszy blog był jeszcze na onecie i to takimi szablonami się zajmowałam. Dopiero roku temu wróciłam na blogspot po kilkuletniej przewie.
Zobacz wszystkie szablony tej autorki
close

Mrs Black

Joanna | 16 lat | Mail: mrsblack811@gmail.com
Grafiką zajmuję się od lipca 2014 (włączając w to kilkumiesięczną przerwę), kodowaniem troszkę krócej. Czytam wszystko, co wpadnie mi w ręce (w szczególności fantastykę i sci-fic), słucham różnych odmian rocka (szczególnie uwielbiam punk rocka), a grafikę traktuję wyłącznie jako hobby.
Zobacz wszystkie szablony tej autorki
close

[1257] Dark star

Edytuj post
Szablon bardzo skojarzył mi się z tą piosenką (Jaymes Young - Dark star) i stąd właśnie wziął się jego tytuł. W dodatku spodobał na tyle, że postanowiłam też skorzystać z niego na moim prywatnym blogu z wierszami. Także tym razem 'tymczasowy podgląd' będzie dłuższy. Standardowo data w formacie 01 styczeń 2015 oraz nie mniej i nie więcej jak 3 posty na stronie głównej, a to przez pasek z numerami stron zamiast starszych/nowszych postów. Mam nadzieję, że szablon wam się spodoba.

Podgląd szablonu

Kredyty: helplogger subtle patterns resurgere

48 komentarzy

  1. Mega! <3 jak każdy inny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam problem, pobrałam szablon [1226] Dolina Nocy dla bloga www.dolinanocy.blogspot.com, ale nie działa mi grafika, wyświetla się jedynie ,,iv.pl darmowy hosting zdjęć". Przepraszam, jeśli to nieodpowiednie miejsce, ale dałoby się coś z tym zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to nie wyświetla się grafika? U mnie wszystko jest.... O.o
      O co dokładnie Ci chodzi, o nagłówek z jelonkiem?

      Usuń
    2. Przepraszam, ale ktoś (czytaj: moja kochana młodsza siostra) podmienił mi szablon na inny. Zmieniłam teraz znowu na właściwy i problem powinien być widoczny.

      Usuń
    3. Zajmę się tym jak najszybciej, także wyczekuj na dniach nowego kodu szablonu z zahostingowanymi jeszcze raz grafikami.

      Usuń
    4. Oh, dziękuję c: Zakochałam się w tym szablonie od pierwszego wejrzenia i trudno byłoby mi znaleźć inny, równie dobrze pasujący. Jeszcze raz ogromnie dziękuję.

      Usuń
    5. Grafiki podmienione, kod w paczce podmieniony. Należy ponownie pobrać paczkę i wczytać nowy kod. Mam nadzieję, że wszystko będzie działać. ♥

      Usuń
  3. Agrrr! Zjadło mi komentarz! :(
    Powiedz Agato, czy Ty może potajemnie nie uczysz się html i javy? :D
    Oprócz niesamowitego poczucia estetyki i moich ulubionych kolorów ogromnie podoba mi się efekt menu, które pozostaje na ekranie po przewinięciu strony w dół. Patent powrotu do góry już stosowałam, aczkolwiek nie w takiej ślicznej wersji jak u Ciebie :) Edytujesz pewnie w html'u?
    Śliczny, naprawdę! A efekty takie, że brak mi słów. Chcę tak umieć!
    Pozdrawiam! ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie potajemnie i jeżeli już to jquery. Html ogarniałam jeszcze przed css'em, w czasach, kiedy moją największą ambicją było wreszcie zrobić szablon na mylogu, czyli naprawdę bardzo dawno temu. (I tak, każdy szablon robię z edycji html i prawdę mówiąc robię tak odkąd pamiętam.)
      I bardzo się cieszę, że ci się szablon podoba ♥. A wszystko co tam widzisz jest ogólnodostępne w tutorialach, tylko poszukać i się uczyć!

      Usuń
  4. Jak tam ciemno! :D To zdjęcie użyte w szablonie nadaje mu fajny klimat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego 'dark star' :D. Ale naprawdę ten szablon jest ekstremalnie ciemny i się momentami zastanawiam czy nie przesadziłam z odcieniami szarości/czerni poniżej #111.

      Usuń
    2. Nie przesadziłaś! :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dzięki! ♥ Miło mi czytać takie komentarze.

      Usuń
  6. Trafiłam na niego już kilka dni temu, piękny jest <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mnie też się strasznie spodobał i dlatego wylądował na moim prywatnym blogu! :)

      Usuń
  7. Przepiękny. Porwałam go na ostateczna-granica.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Pobieram szablon [1239] na bloga http://zuza-nimmeril.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pobrałam szablon [1255] EVERYTHING IS BLUE na blog http://aludzieniechmowia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pobrałam szablon [1257] DARK STAR na bloga http://maurahunter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. pobieram 1254 na fashionablebookstore.blogspot.com (przepiękne szalobny tak btw <3 i jeszcze tutaj wrócę zapewne)
    dasza

    OdpowiedzUsuń
  13. na priceoffamex.blogspot.com pobrałam 1241 ; )

    OdpowiedzUsuń
  14. Pobieram [1254] LET'S PLAY na mruczymy.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Pobrałam [1257] Dark Star na i-need-some-sleep.blogspot.com (:

    OdpowiedzUsuń
  16. Pobrałam szablon numer 1194 na http://nox--maxima.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Obłędny! :)
    Zawsze uwielbiam Twoje szablony i co tylko zrobisz jakiś nowy to coraz bardziej genialny... (Jak Ty to robisz?) Ale ten jest naprawdę genialny.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pobieram ten szablon na http://the-cold-never-bothered-me-anyway.blogspot.com/
    I mam pytanie: czy mogłabym zmienić zdjęcie w nagłówku i ten różowy na jakiś inny? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pobrałam ten szablon na http://porwacdlazartowniebo.blogspot.com/ ^^ Jest prześliczny, jednak mam pewien problem. Gdy wchodzę na stronę swojego bloga tło jest białe. Natomiast gdy klikam podgląd jakiegoś posta, tło jest takie jak powinno. Nie wiem jednak, czy innym otwiera się tak jak powinno :x Gdy wchodzę jednak na osoby z linków powyżej, jest to samo.
    Bardzo proszę o pomoc, ponieważ szablon jest śliczny ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hosting się popsuł, już podmieniłam tło. Należy ponownie pobrać paczkę z szablonem i wczytać go na bloga. :)

      Usuń
  20. Pobieram ten szablon na bloga:podmuch-magii.blogspot.com
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudny! *-*
    Pobrałam na bloga: nadejdziejutro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Pobrałam 1257 na bloga theangeliceye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam pytanie,jak mogę go ustawić? Bo nie wiem T.T

    OdpowiedzUsuń
  24. pobieram ten szablon na tego bloga http://watahakrysztalowegonowiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. pobieram ten szablon na bloga http://julkostworopowiada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Pobieram na http://na-rogu-czasu.blogspot.com. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  27. Pobrałam, zmieniłam lekko kolorystykę oraz nagłówek na blog http://czerwona--mila.blogspot.com/ Chylę czoła za wykonanie, jest obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przecudowny szablon! ;w;
    Pobrałam go na http://yourbestfriendbutterfly.blogspot.com/
    Dziękuję! ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Okej, zmieniłam zdanie. Pobieram ten!

    wind-of-the-sea

    Uchylam kornetu

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny szablon! Pobieram go na http://watahanoblesouls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy, że odwiedzasz Wioskę, pobierasz nasze szablony i je komentujesz. Wiedz, że każda opinia dotycząca naszych prac jest dla nas na wagę złota!

Older Home