Nasz nabór jest zawsze otwary, więc możesz do nas dołączyć, kiedy tylko chcesz. Dla nas liczy się tylko twoja kreatywność!
To co łączy wszystkich szabloniarzy Wioski to pasja z jaką tworzymy szablony oraz nasze motto: jakość ponad ilość.
Gwarantujemy ci nie tylko świetny wygląd, ale też funkcjonalność szablonu i zabezpieczenie prawne. Pobierając nasze prace, nie musisz się o nic martwić!
Help

Agata

27 lata | administrator WS | Mail: agatawebdesign@gmail.com
Grafiką interesuję się odkąd dostałam internet, kodowaniem niewele krócej. Z pasji, powołania i z zawodu jestem web developerem. Chętnie wykonam zamówienia na szablony, ale wyłącznie odpłatnie. Poza tym na prywatnym blogu publikuję szablony premium. Zapraszam do ich przejrzenia.

Moi faworyci

1257. Dark star
1254. Let's play
1249. King of the forest
Zobacz wszystkie szablony tej autorki
close

Ariana

Justyna | 19 lat | Mail: ariana.prace@gmail.com
W blogosferze jestem od 5 lat, grafiką zajmuję się od ok. 3. Uwielbiam wykonywać szablony minimalistyczne, zwłaszcza te w bieli i czerni. Fanatyczka literatury amerykańskiej i Sapkowskiego (nie trawię innych polskich autorów), Muse, Florence i Maszyn oraz My Chemical Romance.

Moi faworyci

1268. Nowoczesna szarość
1253. Kadandyjska czerwień
1243. Raspberry dreams
Zobacz wszystkie szablony tej autorki
close

December

Weronika | 18 lat | Mail: decemberdayt@gmail.com
Wcześniej działałam na Wiosce pod nickiem Daytona. W grafice siedzę już 2 lata. Przez całe 3 lata liceum liczę zadanka na profilu mat-fiz-inf. Web-design to coś, co zdecydowanie mnie kręci, aczkolwiek na razie jest to tylko moje hobby. Oby tylko na razie. :)

Moi faworyci

1258. Różne oblicza miłości
1246. Chwila zadumy
1235. Kocie życie
Zobacz wszystkie szablony tej autorki
close

grabarz

Karolina | 22 lata | Mail: deadtravel@gmail.com
Grafiką zajmuję się już bardzo długi czas, jeszcze za czasów Onetu. Na co dzień dalej się uczę, chodzę do pracy, jednak nie związana z grafiką - to tylko hobby.

Moi faworyci

1271. Goner
1304. Mellow yellow
1318. Nic dwa razy
Zobacz wszystkie szablony tej autorki
close

Sleepwalker

Oliwia | 20 lat | Mail: oliwia.gosek@gmail.com
Szablony na blogspot wykonuje od około 2010 ale dopiero w 2015 ujrzały światło dzienne. Oprócz tego ciągle poznaje Photoshopa.

Moi faworyci

1281. Dark forest
1329. Black or White
1319. In My Time of Dying
Zobacz wszystkie szablony tej autorki
close

Locofuego

Amelia | 17 lat | Mail: szarmette@gmail.com
Grafiką komputerową zaczęłam interesować się cztery lata temu, gdy blogosfera jeszcze miała działalność na Onecie. Niedawno postanowiłam czynnie powrócić, poszukując weny i inspiracji. Swoją przyszłość wiążę z inżynierią i projektowaniem maszyn.

Moi faworyci

1237. Brain storm
Zobacz wszystkie szablony tej autorki
close

Naaailee

Natalia | 12 lat | Mail: natalias0804@gmail.com
Grafiką interesuję się od dawna. Początki były trudne, ale z każdą kolejną pracą uczyłam się czegoś nowego. Teraz z każdym szablonem czuję się coraz pewniejsza. :)

Moi faworyci

1229. Ariana
1233. Fashion
[1241] Live
Zobacz wszystkie szablony tej autorki
close

Shalis

Natalia | 23 lata | Administrator ws | Mail: 91.shalis@gmail.com
Moje pierwsze próby z programem graficznym i szablonami rozpoczęły się już jakieś 10 lat temu, jeszcze na Onecie. Raz lepsze, raz słabsze szablony, jednak tworzenie każdego następnego sprawiało mi mnóstwo radości i przyjemności. Po dość długiej przerwie w blogowym świecie powracam do Was z nowymi pomysłami na szablony.

Moi faworyci

1247. Alex O'Loughlin
1240. The Arrow
1244. Blue eyes
Zobacz wszystkie szablony tej autorki
close

Breath

Patrycja | 19 lat | Mail: diaphanerose@onet.pl
Grafiką zajmuje się od jakiś 8 lat może trochę krócej, nawet nie jestem w stanie określić tak dawno temu zaczęłam swoją przygodę z grafiką. Mój pierwszy blog był jeszcze na onecie i to takimi szablonami się zajmowałam. Dopiero roku temu wróciłam na blogspot po kilkuletniej przewie.
Zobacz wszystkie szablony tej autorki
close

Mrs Black

Joanna | 16 lat | Mail: mrsblack811@gmail.com
Grafiką zajmuję się od lipca 2014 (włączając w to kilkumiesięczną przerwę), kodowaniem troszkę krócej. Czytam wszystko, co wpadnie mi w ręce (w szczególności fantastykę i sci-fic), słucham różnych odmian rocka (szczególnie uwielbiam punk rocka), a grafikę traktuję wyłącznie jako hobby.
Zobacz wszystkie szablony tej autorki
close

[1244] Blue eyes

Edytuj post

Witajcie kochani!

Publikuję wam dzisiaj kolejną moją pracę. Jasny, dosyć prosty szablon. Niedługo urlop! :D
Podgląd tymczasowy szablonu.

Zapraszamy was bardzo serdecznie do obserwowania naszego facebookowego profilu. Oprócz powiadomień o nowościach na Wiosce i Instruktażowo, mamy w planach także udostępnianie wam ciekawych linków czy artykułów, a wszystko związane oczywiście z grafiką i kodowaniem. Pierwszy post z tej serii się już ukazał. Wejdź na profil Wioski i podziel się z nami wrażeniami!

Na Wiosce został opublikowany nowy szablon (autorstwa Agaty) w zamian za niestety nie istniejącą już pracę o numerze 1109. Możecie go zobaczyć, klikając na miniaturkę poniżej.



Jeżeli jesteście ciekawi jak wykonać takie minimalistyczne menu jak te kwadraciki z informacjami na górze naszego głównego szablonu zapraszamy serdecznie na Instruktażowo!

SZABLON MAJA
Zapraszamy do głosowania w sondzie na najlepszy szablon maja. W zeszłym miesiącu zostało opublikowanych 7 szablonów. Wybierzcie najlepszy!


Kredyty:
inbrainstorm,
thepatternlibrary

47 komentarzy

  1. Estetyczny. Chociaż widziałem lepsze Twoje prace. ;)

    Cyprian

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Wróć do nas! :)

      Usuń
    2. Podpinam się pod apel Shalis!

      Usuń
    3. Nawet mnie kusi, ale chwilowo jestem w czarnej dupie ze studiami, więc... najpierw muszę wyjść z dołka. Po licencjacie może? Tylko wiecie, mam wrażenie, że się uwsteczniłem w HTML'u. Ba! Graficznie też, bo niczego nie ruszałem odkąd opuściłem WS. Nawet programu graficznego po formacie nie zainstalowałem, o zgrozo. ;> Jesteście gotowe na laika? xD

      Usuń
    4. Tak, już się przyzwyczaiłam, że szukam zaginionych stopek w szablonie czy innych rzeczy, które być powinny, ale ich nie ma. ;) Podszkolimy cię i szybko sobie wszystko przypomnisz. Pamiętaj, że każda z nas miała roczną przerwę!

      Jak tylko znajdziesz czas, to doskonale wiesz, gdzie nas szukać. :)

      Usuń
    5. Jesteśmy gotowe na wszystko!

      Usuń
    6. Zawsze możesz być obecny na WS duchowo, jak jest w sumie wpisana grabarz. :D Już będzie z dwa miesiące i jeszcze nie dodała szablonu, bo szkoła. Więc też możesz tak koczować, a nam się przynajmniej rozwieje problem nieparzystego składu. XD

      Usuń
  2. Pobrałam szablon http://stupid-owl.deviantart.com/art/Blogspot-template-Easy-538918763 na bloga http://akfradratposiadaartystycznaduszyczke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny szablon, szkoda, że nie mogę go otworzyć w pełnej okazałości i ewentualnie pobrać :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze piękny szablon! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Szablon jest śliczny! Shalis jak zawsze coś doda, to oddech wstrzymuje !

    Naaaailee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż tak? :D Jeny, zaczynam sięo Ciebie martwić
      w takim razie :D

      Usuń
  6. Jak już pisałam, szablon jest hipnotyzujący! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pobieram: http://wioskaszablonow.blogspot.com/2013/01/1109-easy.html
    Na bloga: http://kontinuum-q.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę dobry szablon. I te ślepia rzeczywiście hipnotyzują. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) No szukałam obrazka do szablonu, bo nie chciałam dawać samego napisu i mi się to zdjęcie bardzo spodobało :D

      Usuń
    2. Śliczne jest, faktycznie. I niesamowicie pasuje do całości koncepcji. :)

      Usuń
    3. To bardzo się cieszę :)

      Usuń
  9. Pobieram ten szablon - http://wioskaszablonow.blogspot.com/2013/01/1109-easy.html na bloga - http://missstyle21.blogspot.com/

    dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pobieram szablon numer 1239 na bloga: silvercornflower.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pobrałam 1239 na temtio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Pobieram szablon 1239 na blogobranie.blogspot.com
    I prosiłabym jeszcze o sprawdzenie maila :)

    OdpowiedzUsuń
  13. a można by było po prosić o ten szablon ale bez tego obrazka z oczami? samo motto i pozostałość jest super :) oczy też są super, ale ja nie lubię szablonów z obrazkami w nagłówku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę odezwać się na 91.shalis@gmail.com a podeślę nagłówek bez tych oczu :)

      Usuń
    2. dziękuje -- http://more-to-smile.blogspot.com/ :)

      Usuń
  14. Pobrałam szablon http://wioskaszablonow.blogspot.com/2015/06/1243-raspberry-dreams.html na redhead-ladybird.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzień dobry, pobrałam wasz szablon nr 1109 na mojego bloga "ĘĄ - blog o sztuce".

    W ogóle muszę napisać - robicie świetne layouty, powodzenia i oby tak dalej! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo! Zapraszamy do nas przy kolejnej zmianie szablonu ;)

      Usuń
  16. Pobrałam szablon http://weroniki.deviantart.com/art/1224-Skeleton-430778190?ga_submit_new=10%253A1391165271 na bloga http://guardian-angel-harry-styles.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pobrałam szablon [1239] SWEET GREEN na bloga http://akfradratposiadaartystycznaduszyczke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Pobrałam szablon [1109] Easy na bloga more-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ukradłam sobie Ulotność na rany-ale-bajzel.blogspot.com. I zaczęłam Was oficjalnie obserwować, bo wcześniej tylko zaglądałam raz na jakiś czas, żeby podziwiać.

    Jeżeli chodzi o Blue eyes to bardzo podobają mi się kolory i tło, ale nagłówek średnio przypadł mi do gustu. Wydaje się być taki trochę rozmyty, przynajmniej na podglądzie.

    Bardzo mi się podoba w które stronę poszłyście ze swoimi szablonami ostatnio. Ciekawy CSS, minimalizm i ładne kolorki. Wygląda to wszystko znacznie lepiej niż zapaćkane nagłówki z mnóstwem stocków.

    Powodzenia w dalszej pracy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za obserwację ;) Cieszę się, że nasze szablony się podobają, nawet te bardzo minimalistyczne :)

      Usuń
  20. http://stupid-owl.deviantart.com/art/Blogspot-template-Caly-swiat-528252445 pobrany na http://nascie-lat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Pobrałam szablon nr 1233 na swiat-penny.blogspot.com
    Dziękuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pobrałam szablon numer 1243 na bloga http://imagined-stories.blogspot.com/
    Szablon jest świetny, gratuluję pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pobrałam szablon [1243] RASPBERRY DREAMS na bloga http://zbytduzosiestalo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Pobrałam szablon [1238] WORLD OF PATTERN na bloga http://uwiklani-opowiadanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Witajcie :)
    pobieram szablon nr 1226 na bloga: http://sonata-panny-martys.blogspot.com (jeszcze nie dostępny).
    Na blogu znajdzie się button bądź link z całą pewnością. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pobieram szablon [1241] Live, love, laugh na bloga http://nikodem-powiesc-wspolna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Pobieram [1244] ale jeszcze nie wiem na co XD

    OdpowiedzUsuń
  28. Poprałam :) http://studenka1996.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Pobieram na http://isnotfrenzy.blogspot.com/ <3 Piękny! Idealny! Wiedziałam, ŻE ZAWSZE można na to liczyć. <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy, że odwiedzasz Wioskę, pobierasz nasze szablony i je komentujesz. Wiedz, że każda opinia dotycząca naszych prac jest dla nas na wagę złota!

Older Home